Wybór agencji SEO/AdWords to bardzo istotne zadanie dla każdego przedsiębiorcy, który prowadzi swój biznes w sieci. Pracownicy zatrudnieni w dobrej agencji SEO/AdWords potrafią w rzetelny i udany sposób poprowadzić działania marketingowe danej firmy. W tym celu są w stanie dokonać trafnych analiz oraz zdecydować się na jak najbardziej odpowiednie metody działania.
Na co trzeba zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEO/AdWords?
Decydując się na wyboru agencji przede wszystkim należy zwrócić uwagę na referencje oraz certyfikaty danego przedsiębiorstwa. Bardzo ważne jest również doświadczenie firmy w zakresie prowadzonej przez nią działalności. Warto także sprawdzić czy dana agencja charakteryzuje się partnerstwem z Google. Pożądaną cechą jest również indywidualne podejście do klienta. Jeżeli chodzi o wysokość prowizji to nie powinna być ona ani za wysoka, ani zbyt niska. Należy zauważyć, że taka prowizja zwykle mieści się w przedziale 20-30% całego budżetu kampanii reklamowej.
Pamiętajmy, więc o tym, że naprawdę warto jest poświecić nieco więcej czasu i dokonać odpowiedniego wyboru, ponieważ od tego, na jaka agencję SEO/AdWords się zdecydujemy zależeć będzie to czy zlecona przez nas kampania marketingowa będzie należała do tych udanych.
Cechy charakteryzujące dobrą agencję SEO/ AdWords.
Należy również pamiętać o tym, że pracownicy dobrej agencji SEO/AdWords powinni przeprowadzić z nami szczegółowy wywiad, dzięki temu bowiem będą w stanie dobrać jak najbardziej skuteczne metody działania. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że odpowiednio wykonany przez agencję audyt to dla niej nieoceniony zbiór wskazówek, a dla klienta gwarancja właściwie wydanych pieniędzy. Dobra agencja to taka, która oferuje nam doskonałą analitykę i która potrafi w poprawny sposób przygotować strukturę kampanii reklamowej oraz co bardzo istotne na bieżąco analizuje ruch i wprowadza potrzebne zmiany. Niektóre z agencji oferują także własne narzędzia, które potrafią wprowadzić kilkanaście tysięcy mikrozmian na dobę w każdej z aktualnych kampanii.